Jak vybrat dárek pod stromeček, aby udělal radost? Řiďte se typem člověka

Den, kdy si společně se svými nejbližšími předáte dárky, se nekompromisně blíží. Začínáte snad propadat panice, protože jste letošní vánoční nákupy odložili na poslední chvíli a nyní vás nenapadá nic originálního? Pokud netušíte, co ostatním nadělit pod stromeček a nechcete sahat po klasice v podobě lahve dobrého vína či parfému, nepřestávejte číst. Na základě jednoho australského výzkumu bylo zjištěno, že pouze 32 % lidí dostane pod stromeček dárek, po kterém touží. Koresponduje s tím fakt, že více než 70 % lidí neví, co svým blízkým nadělit. Odbornice na nakupování Ema Curlewise tvrdí, že je to snadné. Stačí se řídit definicí tří základních typů lidí.

1. typ – vánočními dárky se zabývá několik měsíců předem

Tento typ lidí charakterizuje motto:“Budu se stoprocentně snažit o to, aby pod stromečkem byl dárek, po kterém toužím“. Obdarovat takového člověka je velmi snadné, protože vám bude v dostatečném předstihu napovídat, co si k Ježíšku přeje. Do této kategorie obvykle spadají vánoční dárky pro děti. Kéž by takoví byli všichni...

2. typ – ten, který „všechno má a nic nepotřebuje“

Máte ve svém okolí spoustu skromných lidí, kteří si nic konkrétního nepřejí a snaží se předstírat skromnost? Nevěřte jim to – každý si chce pod stromečkem rozbalit něco jedinečného. Buďte na pozoru, protože i tito lidé čas od času naznačí, co by si přáli. Musíte však číst mezi řádky.

3. typ – opravdu nic nechce

Poslední kategorie lidí je ze všech nejhorší. Vůbec nic vám nenaznačí a tváří se, že opravdu nic nechtějí. Ale opak je pravdou. I oni touží po krásném dárečku, který jim vykouzlí úsměv na rtech. Bohužel věří na propojení mysli a nechají vás v tom samotné až do poslední chvíle. A teď pár konkrétních tipů. S jakými dárky zaručeně nešlápnete vedle? Mezi nejoblíbenější vánoční dárky pro ženy patří: šperky, zážitky a parfém (byť jsme ho zmínili mezi neoriginálními dárky). Muži milují: elektroniku, zážitky a oblečení.

Publikováno: 17. 12. 2018

Kategorie: Lifestyle

Autor: Barbora Ticháková